Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt. Studia, praca i kariera w zjednoczonej Europie
2009-04-20 13:39:09

Jak wygląda sytuacja kobiet na polskim rynku pracy? Jakie są korzyści i konsekwencje z emigracji Polaków po akcesji do Unii Europejskiej? To tylko niektóre z tematów studenckiej Konferencji Naukowej pt. „Studia, praca i kariera w zjednoczonej Europie” organizowanej przez Koła Naukowe ALMAMER Wyższej Szkoły Ekonomicznej z udziałem przedstawicieli innych uczelni.

Artykuł Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt. Studia, praca i kariera w zjednoczonej Europie
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 2009
2008-10-31 10:02:44

Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30

Artykuł XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 2009
"NOWOCZESNE KADRY GOSPODARKI PODSTAWĄ ROZWOJU WIELKOPOLSKI"
2008-06-16 14:16:07

Europejska Grupa Doradcza zaprasza wszystkie pracujące dorosłe osoby z Wielkopolski do wzięcia udziału w projekcie.

Projekt ma na celu rozwój umiejętności menedżerskich ,,miękkich” i podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników.

Turystyka na Lubelszczyźnie będzie dofinansowana
2008-03-11 13:22:42

Województwo lubelskie stworzyło warunki dla firm z branży turystycznej do pozyskania dotacji unijnej w wysokości od 100 000 PLN do nawet 2 000 000 PLN.

Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem
2009-05-29 16:22:58

Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan

Artykuł Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia rachunkowość Kołobrzeg Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.